fbpx

Cennik

Identyfikacja wizualna

Wariant podstawowy (logo, kolorystyka, typografia)2000 – 8000 zł netto
Wariant rozszerzony (logo, kolorystyka, typografia, wizytówki, papier firmowy, inne materiały)5000 – 15000 zł netto
Logo1000 – 3000 zł netto

Projekty do druku

Wizytówki300 – 1500 zł netto
Ulotka dwustronna200 – 1000 zł netto
Katalog800 – 4500 zł netto
Baner reklamowy700 – 3000 zł netto
Roll – up600 – 2500 zł netto
Projekt indywidualnyWycena indywidualna

Projekty do wyświetlania w internecie

Strona internetowa typu one-page1500 – 6500 zł netto
Strona internetowa typu landing page2000 – 8000 zł netto
Księga znaku / Key Visual900 – 3000 zł netto
Projekt stopki mailowej80 – 300 zł netto
Pojedynczy post lub grafika na social media / Baner / Newsletter80 – 500 zł netto za sztukę
Projekt indywidualnyWycena indywidualna



Rozpocznij swoją działalność z pewnością i wsparciem ekspertów. Oferujemy kompleksowe usługi związane z rejestracją firmy, wyborem formy prawnej, uzyskaniem NIP i REGON, a także pomoc w kwestiach księgowych i prawnych. Poniżej znajdziesz szczegółowy cennik naszych usług, dostosowany do różnych potrzeb i etapów rozwoju Twojej firmy.

Rejestracja spółki w KRS

Rejestracja przez portal S24

Dokumenty + wniosek600 zł netto
Opłata sądowa250 zł
MsiG100 zł

Rejestracja przez Akt notarialny

Dokumenty + wniosek800 zł netto
Opłata sądowa500 zł
MsiG100 zł

Rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej

Rejestracja w CEiDG60 zł netto
Rejestracja do VAT100 zł netto
Rejestracja w CEiDG i do VAT przy podpisaniu umowy na usługi księgoweDarmowe

Numer identyfikacyjny na potrzeby importu i eksportu towarów

Nadanie nr EORI50 zł netto

Podpis kwalifikowany

Chmurowy podpis kwalifikowany

ECSigner1rok=299 zł netto2lata=399 zł netto3lata=489 zł netto

Kwalifikowany podpis elektroniczny

TOKEN1rok=307 zł netto2lata=367 zł netto3lata=477 zł netto
Classic1rok=307 zł netto2lata=367 zł netto3lata=477 zł netto
Karta SIM1rok=299 zł netto2lata=317 zł netto3lata=489 zł netto
Karta Standard1rok=299 zł netto2lata=317 zł netto3lata=489 zł netto
Nowy Certyfikat1rok=197 zł netto2lata=257 zł netto3lata=367 zł netto

Założenie spółki w Czechach

Planujesz założyć spółkę w Czechach? Skorzystaj z naszej kompleksowej obsługi! Oferujemy wsparcie na każdym etapie, od rejestracji po formalności prawne i księgowe. Sprawdź nasz cennik i powierz nam otwarcie spółki bez zbędnych formalności.

Koszty podstawowe

Założenie spółki1200 zł netto

Koszty dodatkowe

Wpis do rejestru handlowego2700 CZK
Opłata w urzędzie miasta1000 CZK
Wynajem adresu siedziby firmyok. 4800 CZK netto
Kapitał zakładowywedług uznania

Dotacja z Urzędu Pracy

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania dotacji z PUP na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji; Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie; Przygotujemy lub/i pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki wymagane przez PUP; Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej; Udzielimy Ci pomocy związanej z poprawnym złożeniem dokumentów do PUP; Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby PUP; Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.

Wariant 11.999 zł + VAT płatne po podpisaniu umowy  z nami  (bez premii za sukces)
Wariant 2999 zł + VAT (po podpisaniu umowy)  oraz 5% premii za sukces od dotacji (płatne po wypłacie dotacji)
Wariant 30 zł + VAT (po podpisaniu umowy) oraz 10% premii za sukces od dotacji (płatne po wypłacie dotacji)

Dotacja z Lokalnej Grupy Działania

Kompleksowo przeprowadzamy Państwa przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji z LGD Lokalnej Grupy Działania – założenie działalności gospodarczej. Zajmujemy się przygotowaniem dla Państwa wniosku o dofinansowanie oraz wniosku o płatność, tj. rozliczenie dotacji wraz z załącznikami. Nasza oferta zawiera: analizę Państwa sprawy i informacji, jakie należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i uzyskać jak najwyższe dofinansowanie, a następnie aby zakończyć proces rozliczenia dotacji wypełnienie dla Państwa wniosku o dofinansowanie pomoc dla Państwa w przygotowaniu lub wypełnieniu niezbędnych załączników wymaganych w programie pomoc dla Państwa związaną z poprawnym złożeniem oraz wysłaniem dokumentów dotacyjnych monitoring procesu rozliczenia dotacji pomoc dla Państwa w zakresie wywiązania się z obowiązków informacyjnych, promocyjnych i innych wynikających z udziału w programie pomoc dla Państwa w przypadku kontroli projektu pomoc techniczną i merytoryczną dla Państwa w przypadku udzielenia odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji pomoc dla Państwa na każdym etapie procesu rozliczenia dotacji współpracę 100% online gwarancję – w sytuacji gdy przygotowany wniosek wymagał będzie ponownej weryfikacji czy korekty zapisów wniosku – bez dodatkowych opłat zajmujemy się tym Termin – do rozpoczęcia prac.

ETAP I (zaliczka płatna po podpisaniu umowy) 1500 zł netto
ETAP II (opłata za przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie)2% od wartości przyznanej dotacji
ETAP III (premia za sukces)3% od wartości przyznanej dotacji
*Premia płatna wyłącznie w przypadku sukcesu projektu tzn. po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.  Podana cena jest kwotą orientacyjną i uzależniona jest od poziomu skomplikowania projektu.  Przed dokonaniem zakupu zachęcamy do kontaktu z naszym biurem w celu uzyskania konkretnej wyceny dla interesującej Państwa sprawy.